Çalışmıyor Wolfteam Işın Bugu


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: Jakies    7 Yorum    435 Görüntüleme
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 17:46:09 #1
Jakies Perfect
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:376 Konuları:77 Kayıt Tarihi:25.12.2015 Rep Puanı: 40

Merhaba Arkadaşlar Bugün Wolfteam Işın Bugunun Nasıl Yapıldıgını Ögrenicez

                                  ANLATIM

1- Yerden Yüksek Bir Yere Çıkıyoruz.
2- Masusla Aşşa Bakıyoruz. 
3- Zıplayıp Sag Tık Yapıyoruz.
4- Ve Sag Tık Yaptıktan Sonra Mausla Yukarı Bakıyoruz.
5- Kurt Koşturuyoruz (2 Kere W 2cide Basılı Tutuyoruz)

NOT= Dword Vip Hack'ta Da Olyor Bizzat Denedim Çalışıyor.






+1 REP
Son Düzenleme: 01.02.2016, 18:02:19, Düzenleyen: x60.

Kullanıcı İmzası
Resim http://49.media.tumblr.com/a410c087590891fc6b1a319ada18acba/tumblr_mwh8fc9NX81s0twoeo1_r3_400.gif

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 17:53:05 #2
Azrail Because.
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:534 Konuları:55 Kayıt Tarihi:24.01.2016 Rep Puanı: 75

Deniyelim Kardeşim

Kullanıcı İmzası
En Karanlık Gece Bile Sona Erer ve Güneş Yeniden Doğar.


Adama Adam Gibi Davranırız.

Keşke Mallara Zam Gelsede Kendilerini Ucuza Satmasalar.


Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 17:55:22 #3
x60 #Requiem
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:544 Konuları:160 Kayıt Tarihi:18.11.2015

Bunu büyük map larda yapın çok fena Big Grin

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 17:56:31 #4
Jakies Perfect
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:376 Konuları:77 Kayıt Tarihi:25.12.2015 Rep Puanı: 40

(01.02.2016, 17:55:22)x60 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sitemize kayıtlı değilseniz linkleri görebilmeniz İçin Kayıt Olun veya Giriş YapınBunu büyük map larda yapın çok fena Big Grin

Aynen Smile

Kullanıcı İmzası
Resim http://49.media.tumblr.com/a410c087590891fc6b1a319ada18acba/tumblr_mwh8fc9NX81s0twoeo1_r3_400.gif

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 17:57:37 #5
Jakies Perfect
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:376 Konuları:77 Kayıt Tarihi:25.12.2015 Rep Puanı: 40

Ama Önerim Savaş Fabirkası Yasaklı Bölgeye Gidiyo B1 in Üstündeki Çatıdan Deneyin Big Grin Manyak Bişey Oluyo.

Kullanıcı İmzası
Resim http://49.media.tumblr.com/a410c087590891fc6b1a319ada18acba/tumblr_mwh8fc9NX81s0twoeo1_r3_400.gif

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 18:02:38 #6
x60 #Requiem
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:544 Konuları:160 Kayıt Tarihi:18.11.2015

Yapılışı video olarak eklenmiştir

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 18:17:52 #7
Tugrul Yeğen
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:38 Konuları:5 Kayıt Tarihi:22.01.2016 Rep Puanı: 13

Bu Özel Kurt Yeteneği Olursa Çalışıyor Yoksa Çalışmıypr

Paylaşım Tarihi: 01.02.2016, 19:17:48 #8
Jakies Perfect
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:376 Konuları:77 Kayıt Tarihi:25.12.2015 Rep Puanı: 40

(01.02.2016, 18:17:52)Tugrul Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sitemize kayıtlı değilseniz linkleri görebilmeniz İçin Kayıt Olun veya Giriş YapınBu Özel Kurt Yeteneği Olursa Çalışıyor Yoksa Çalışmıypr

Evet Kardeşim Ama Dword Vip Hack'ta Wolf ability x4 ü açarsan Özel kurt yetenegindeki Özellikler Geldigi İçin Oluyor.

Kullanıcı İmzası
Resim http://49.media.tumblr.com/a410c087590891fc6b1a319ada18acba/tumblr_mwh8fc9NX81s0twoeo1_r3_400.gif




Konu Kapalı






Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi