wolfteam hesap kurbanı olmayın


Wolfteam Genel & Tartışma Bölümü   

Yazar: Arrow    16 Yorum    581 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:15:55 #1
Arrow ★ ★ ★ ★ Arrow ★ ★ ★ ★
Efsane Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:1,620 Konu Sayısı:272 Üyelik Tarihi:15.04.2016 Rep Puanı: 217

Arkadaşlar size mesaj atıp aşağıdaki cümleleri kuranlara sakın inanmayın:

1) Çarına ben gireyim mi?
2) Çarına ben gireceğim ne zaman çıkarsın?
3) Şifreni ver yoksa döverim.
4) Bana karakter yollarsan sana Albay çar veririm.
5) Bana şifreni ver sana çarımı vereyim.
6) Sana nakit çekeyim mi?
7) Şu siteye girip hediyeni al.
8) Şu siteden hediyeni aldın mı?
9) Çarına ben giriyorum.
10) Çarını versene.
11) Nakit istermisin.

Vb

UNUTMAYIN MENFAATI OLMAYAN HİÇKİMSE SİZE DURDUK YERE BİRSEY VERMEZ


Bunlar sadee sizi kandırmak içindir hiçbir şey yapamazlar.

Ne yapmalıyım?

1) Böyle kişilere sakın ama sakın cevap vermeyiniz.
2) Bu kişileri engelleyiniz.
3) Oyununuza devam ediniz.

/verdiğim örnekler kolay cümleler , uzman kişiler hesabınız dolandırılmış , ben kurtaracağım falan diyecektir.Sakına inanmayın! sadece hesabınız çalınmaz belki dolandırılabilirsinizde...

Kullanıcı İmzası
                            .............................................................................................................................................................................................................................................
                                                  İmage
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:25:32 #2
İLLEGALKRALI Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:119 Konu Sayısı:23 Üyelik Tarihi:24.04.2016 Rep Puanı: 1

bana boyl e diyo du eskiden bazıalrı çarıya ben giriyim diyodu bende ........... Big Grin saydırıyom D:

Kullanıcı İmzası
BU YOLLUN SONU ÖLÜMDE OLSA AYNI YOLDAYIZZ ......  
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:31:43 #3
Arrow ★ ★ ★ ★ Arrow ★ ★ ★ ★
Efsane Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:1,620 Konu Sayısı:272 Üyelik Tarihi:15.04.2016 Rep Puanı: 217

(22.05.2016, 12:25:32)İLLEGALKRALI Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. bana boyl e diyo du eskiden bazıalrı çarıya ben giriyim diyodu bende ........... Big Grin saydırıyom D:

böylelerine yav he he diyin geçin kardeşim  Big Grin

Kullanıcı İmzası
                            .............................................................................................................................................................................................................................................
                                                  İmage
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:33:11 #4
hypersekk Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:37 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:08.05.2016 Rep Puanı: 1

yalandan ver diyom Id şifre Diyo ID anan Şifre bacın diyom bişi diyemiyo Big Grin
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:38:01 #5
stoch89 Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:31 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:15.05.2016

kardeşim benim çarımı bu sitede y.onaysızda wolf kullanıcı adımla ve şifremle girdim şifre***** olarak değil de düz yazı olarak girdi tüp çarım çalındı ne bilem böle olcağını
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:42:01 #6
Sonsuz Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:24 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:13.03.2016 Rep Puanı: 0

Ebn önceden kaptırmıştım bi tane Allah' a şükür akıllandım Big Grin
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:43:36 #7
stoch89 Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:31 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:15.05.2016

(22.05.2016, 12:42:01)Sonsuz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Ebn önceden kaptırmıştım bi tane Allah' a şükür akıllandım Big Grin

aynen kardeşim ben tüp çarımı kaptırdıktan sonra mutasyon geçirdimBig Grin
Paylaşım Tarihi: 22.05.2016, 12:44:22 #8
Arrow ★ ★ ★ ★ Arrow ★ ★ ★ ★
Efsane Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:1,620 Konu Sayısı:272 Üyelik Tarihi:15.04.2016 Rep Puanı: 217

(22.05.2016, 12:38:01)stoch89 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. kardeşim benim çarımı bu sitede y.onaysızda wolf kullanıcı adımla  ve şifremle girdim şifre***** olarak değil de düz yazı olarak girdi tüp çarım çalındı ne bilem böle olcağını

geçmiş olsun kardeşim bundan sonra daha dikkatli olursun unutma menfatı olmayan hiç kimse sana durduk yere birsey vermez

Kullanıcı İmzası
                            .............................................................................................................................................................................................................................................
                                                  İmage







Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir

MemoryHackers