Wolfteam 6.9.4 hatası


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: TunahanDuruk    5 Yorum    307 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 14:49:59 #1
TunahanDuruk Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:120 Konu Sayısı:13 Üyelik Tarihi:10.06.2016 Rep Puanı: 1

Oyuna girip bir iki el attıktan sonra otomatik olarak oyundan atıyor her defasında. Oyunu türkçe serverda oynuyorum. Yardım ederseniz sevinirim.Hile kurulumunu aynen gerçekleştirdim.
Son Düzenleme: 26.06.2016, 14:51:48, Düzenleyen: TunahanDuruk.

Kullanıcı İmzası
Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör. Bende Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın. Ötesi Yok...
İmageİmage
Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 14:56:06 #2
Prisoners Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:127 Konu Sayısı:38 Üyelik Tarihi:19.06.2016 Rep Puanı: 9

kardeşim şimdi bu sorun üzeride araştırma yapıyorum neyden kaynaklanıyo diye
Son Düzenleme: 26.06.2016, 14:56:21, Düzenleyen: Prisoners.

Kullanıcı İmzası
L3YVmj.gif             
Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 19:23:04 #3
TunahanDuruk Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:120 Konu Sayısı:13 Üyelik Tarihi:10.06.2016 Rep Puanı: 1

Sonuç var mı kardeş??

Kullanıcı İmzası
Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör. Bende Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın. Ötesi Yok...
İmageİmage
Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 19:24:42 #4
alperenken Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:68 Konu Sayısı:22 Üyelik Tarihi:19.06.2016 Rep Puanı: 0

Pisoners bendede atma oluyoda onu boşver ben her çalıştırdığımda hileyi ara 2 3 kez yeşil oluyo sonra hiç çalışmıyo
Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 19:48:49 #5
Prisoners Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:127 Konu Sayısı:38 Üyelik Tarihi:19.06.2016 Rep Puanı: 9

(26.06.2016, 19:24:42)alperenken Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Pisoners bendede atma oluyoda onu boşver ben her çalıştırdığımda hileyi ara 2 3 kez yeşil oluyo sonra hiç çalışmıyoonun 
1 yöntem siteyi girdiğinde çıkış yap hesaptan tekrar gir [bende işe yaradı]
2 yöntem gogle açıldımı yeni sekme aç öle dene [bende olmadı]
3 yöntem açıyonya hileyi gogle açılıyo mh sitesi yeni sekme aç diğer sekmeyi kapa bu sefer kendin siteye gir [bende işe yaradı]

(26.06.2016, 19:23:04)TunahanDuruk Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Sonuç var mı kardeş??
az kaldı yarın belki konu açarım
Son Düzenleme: 26.06.2016, 19:49:48, Düzenleyen: Prisoners.

Kullanıcı İmzası
L3YVmj.gif             
Paylaşım Tarihi: 26.06.2016, 20:34:44 #6
Marjinalreyiz Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:102 Konu Sayısı:18 Üyelik Tarihi:23.06.2016 Rep Puanı: 135

kardeş oyunun ortasında çıkınca mı oluyor bir de öyle bir sorun var

Kullanıcı İmzası
                                                       
İmage



Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir