windows 10 açil yardım lütfen


İşletim Sistemleri   

Yazar: Clanters    4 Yorum    190 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 15.06.2016, 01:27:56 #1
Clanters Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:139 Konu Sayısı:45 Üyelik Tarihi:03.05.2016 Rep Puanı: 19

merhaba arkadaşlar sizden bi ricada buluncam bılgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olsunlar şimdi  ben7 ay önce realden bir kasa aldım 1500 tl ye  vin 8 dı ve normalde bılgısayardan  format atabılıyodum her ağırlaştıgnda veya virüs bulaştığında işede yarıyodu   ama nedense son attıgım  format ise yaramadı pc sankı 10 senelık  bı hale dondu ağırlastı bende  dısardan format attım vın 7 olarak gerı aldım sımdı ekranın sağında vın 10 yukselt dıyo  tıkladım yukselttim lakın benden resimdede gördüğnüz gibiürün anahtarı istiyo ben  kasayı alırken ıcınden cıkmadı lisans veya ürün anahrtarı dıye bısey dısardan alabılırmıyım ürün anahtarını  veya onere biceğniz bii yardım varsa sevinirim kasanın garantisi 2 senelıktır hala garantısıde var yanı benım anlamadıgım real gıbı bı yerde anahtarın verılmesı gerekmıyomu aceba lütfen bilgisi olan yazzın buraya

Not: windows 10 suan ıcın gayet kullanıslı ve sade lakın ürün anahtarını etkinleştiremediğimden bazı özelliklerinden yararlanamıyorum onlarında görsellerini attım.


İmage


Yararlanamadığım Bazı Özellekler
İmage

Kullanıcı İmzası
İmage
Paylaşım Tarihi: 15.06.2016, 01:34:22 #2
GrandTR CcC ! ATATÜRK ! CcC
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:216 Konu Sayısı:20 Üyelik Tarihi:18.01.2016 Rep Puanı: 19

kardeşim git formaycıya sıfırdan windows 10 kurdur hem lisans derdinde kalmaz
CMD komut dosyasını yönetici olarak çalıştırır .Aşağıdaki komutları sırasıyla yavaş yavaş gir.

slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

slmgr /skms kms.xspace.in

slmgr /ato

exit
win10 pro ise o kodu girecen değilse netten key bul bunu gir

Kullanıcı İmzası
İmage
Paylaşım Tarihi: 15.06.2016, 01:37:43 #3
xsirdash1230 Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:127 Konu Sayısı:18 Üyelik Tarihi:13.04.2016 Rep Puanı: 28

arkadasım ben wın 10a yukselttiğimde oyle bir sorunla karşılaşmadım
Paylaşım Tarihi: 15.06.2016, 01:44:07 #4
Clanters Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:139 Konu Sayısı:45 Üyelik Tarihi:03.05.2016 Rep Puanı: 19

(15.06.2016, 01:34:22)GrandTR Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. kardeşim git formaycıya sıfırdan windows 10 kurdur hem lisans derdinde kalmaz
CMD komut dosyasını yönetici olarak çalıştırır .Aşağıdaki komutları sırasıyla yavaş yavaş gir.

slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

slmgr /skms kms.xspace.in

slmgr /ato

exit
win10 pro ise o kodu girecen değilse netten key bul bunu gir
denıycem  saol aga olmassa daformatlycam dısardan

(15.06.2016, 01:37:43)xsirdash1230 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. arkadasım ben wın 10a yukselttiğimde oyle bir sorunla karşılaşmadım

aga bendede o sorun yoktu hersey kurulumda temız oldu lakın sen pcn de  gezınırken bazı olellıklerı kısıtlıyo  senden ürün anahtarı istiyo yanı win 10 nun yüzde 80 nı aktıf dıyer 20 sıyse  engellı onu aktifleştirmemi istiyo kısıtlanmış ozellikleri kullana bilmem için  galiba yeni format atcaz  yada win 7 gerı donerım saol bu arada
Son Düzenleme: 15.06.2016, 01:47:07, Düzenleyen: Clanters.

Kullanıcı İmzası
İmage
Paylaşım Tarihi: 15.06.2016, 02:27:11 #5
xsirdash1230 Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:127 Konu Sayısı:18 Üyelik Tarihi:13.04.2016 Rep Puanı: 28

(15.06.2016, 01:44:07)Clanters Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
(15.06.2016, 01:34:22)GrandTR Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. kardeşim git formaycıya sıfırdan windows 10 kurdur hem lisans derdinde kalmaz
CMD komut dosyasını yönetici olarak çalıştırır .Aşağıdaki komutları sırasıyla yavaş yavaş gir.

slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

slmgr /skms kms.xspace.in

slmgr /ato

exit
win10 pro ise o kodu girecen değilse netten key bul bunu gir
denıycem  saol aga olmassa daformatlycam dısardan

(15.06.2016, 01:37:43)xsirdash1230 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. arkadasım ben wın 10a yukselttiğimde oyle bir sorunla karşılaşmadım

aga bendede o sorun yoktu hersey kurulumda temız oldu lakın sen pcn de  gezınırken bazı olellıklerı kısıtlıyo  senden ürün anahtarı istiyo yanı win 10 nun yüzde 80 nı aktıf dıyer 20 sıyse  engellı onu aktifleştirmemi istiyo kısıtlanmış ozellikleri kullana bilmem için  galiba yeni format atcaz  yada win 7 gerı donerım saol bu arada
tmm kardeş







Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir