VB de hile kodlayan arkadaşlar bi bakın la 3. konu oldu bu....


Visual Basic ve .NET Framework    Visual Basic ve .NET Framework İle İlgili Paylaşım Kategorisi

Yazar: irexlyys    9 Yorum    426 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 14.05.2016, 22:29:17 #1
irexlyys Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:53 Konu Sayısı:19 Üyelik Tarihi:11.05.2016 Rep Puanı: 1

sa beyler 3. konuyu açıyorum bakıp bakıp geçiyonuz bari birşey yazın sabahtan beri bekliyom bi allahın kulu birşey yazcak diye kodları iyice kolaylaştırdım...

Kod:
Public Class Form1




    Private Sub CheckBox1_CheckedChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles CheckBox1.CheckedChanged
        If CheckBox1.Checked = True Then
            WriteLong("adventure-capitalist.exe", +&H2D920, "500")
        End If
        If CheckBox1.Checked = False Then
            WriteLong("adventure-capitalist.exe", Label1.Text +&H2D920, "1")
        End If
    End Sub
End Class
Kod bu bunu oyunda aktif etmeye açlışınca hata veriyor. "Label1" dizesinden 'Double' türüne yapılan dönüştürme geçerli değil.
bunun sebebi nedir ? Forumda okadar kişi var 1 kişi bile bakmazmı ya ???
Paylaşım Tarihi: 14.05.2016, 22:30:37 #2
Memory2000 Ağabey
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:221 Konu Sayısı:29 Üyelik Tarihi:05.01.2016 Rep Puanı: 5

yanlış kodlama Smile

Kullanıcı İmzası
linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
Paylaşım Tarihi: 14.05.2016, 23:24:25 #3
irexlyys Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:53 Konu Sayısı:19 Üyelik Tarihi:11.05.2016 Rep Puanı: 1

Bi yardımcı ol be kardeşim o kadar ugrasıyorum olmuyor. Doğru bi kod atarmısın ?
Paylaşım Tarihi: 14.05.2016, 23:58:06 #4
NoxeCoder Yeğen
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:29 Konu Sayısı:7 Üyelik Tarihi:23.01.2016 Rep Puanı: 2

If Checkbox1.Checked = True Then
Timer1.Start
End If
If Checkbox1.Checked = False Then
Timer1.Stop
End If

Al kardeşim Smile
Paylaşım Tarihi: 15.05.2016, 00:45:14 #5
irexlyys Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:53 Konu Sayısı:19 Üyelik Tarihi:11.05.2016 Rep Puanı: 1

Deniyorum fakat denemiştim gibi geliyor neyse bi deneyeyim
Paylaşım Tarihi: 15.05.2016, 00:57:30 #6
Dark Hack Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:218 Konu Sayısı:52 Üyelik Tarihi:08.05.2016

HELAL OLSUN KARDEŞİM BAK İŞTE SABIRLISIN Bİ YERLERE GELİRSİN İLERDE SEN Smile
Paylaşım Tarihi: 15.05.2016, 00:58:12 #7
x1x1pezo1x1x1 Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:14 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:12.05.2016

csh base çekmen lazım dostum
Paylaşım Tarihi: 15.05.2016, 01:01:23 #8
irexlyys Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:53 Konu Sayısı:19 Üyelik Tarihi:11.05.2016 Rep Puanı: 1

al knk eklediğim kod şu ve verdiği hata
WriteLong("adventure-capitalist.exe", Label1.Text + &H2D920, "500")
İmage

Arkadaşlar Hile denediğim Oyun "Wolfteam" değil haberiniz olsun. Steamdaki Adventure-capitalist adlı oyun.
Son Düzenleme: 15.05.2016, 01:03:07, Düzenleyen: irexlyys.







Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir