Telefonunun İsmi Ne?


Mobil Cihazlar   

Yazar: Clanters    20 Yorum    597 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 02:17:57 #1
Clanters Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:143 Konu Sayısı:45 Üyelik Tarihi:03.05.2016 Rep Puanı: 19

Hoş Geldiniz Beyler Bakalım en yaratıcı isim kimden çıkıcak

Sİz Ne Tür Telefona Sahipsiniz Yazında Bilelim Beyler   Big Grin

Benimki: Samsung Galaxy S5 Garantiside Hala Var  Smile

İmage

Kullanıcı İmzası
İmage

Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 03:34:38 #2
youlabaron Delikanlı
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:86 Konu Sayısı:8 Üyelik Tarihi:05.04.2016 Rep Puanı: 0

(Samsun)g Galaksi(galaxy) ay siki (ace 2) değil Sony Z5 Compact olması lazım...

Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 08:00:44 #3
RemembeR Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:108 Konu Sayısı:68 Üyelik Tarihi:24.05.2016 Rep Puanı: 24

Saçma Konular Ban Sebebidir.!

Kullanıcı İmzası
 
Ben Yapacağım Dedikten Sonra Kaybedeceklerimle 
Korkutmayın Umrumda Olmaz!


          [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]
          

          [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]


Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 10:05:13 #4
Laurenz Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:7 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:12.06.2016 Rep Puanı: 0

Samsung Galaxy S7 32GB

Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 12:05:45 #5
LordHacker Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:134 Konu Sayısı:46 Üyelik Tarihi:29.05.2016

Samsung Galaxy Note 5 32 gb

Paylaşım Tarihi: 13.06.2016, 12:36:38 #6
Clanters Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:143 Konu Sayısı:45 Üyelik Tarihi:03.05.2016 Rep Puanı: 19

(13.06.2016, 08:00:44)RemembeR Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Saçma Konular Ban Sebebidir.!

bunun neresı sacma konu aga muhabbet sonucta yanı  Big Grin

(13.06.2016, 10:05:13)Laurenz Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Samsung Galaxy S7 32GB

hade cıddımısın aga kacaaldın benımde cok ıstedıgım bı telefon
Son Düzenleme: 13.06.2016, 12:38:47, Düzenleyen: Clanters.

Kullanıcı İmzası
İmage

Paylaşım Tarihi: 14.06.2016, 17:37:44 #7
Laurenz Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:7 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:12.06.2016 Rep Puanı: 0

2638'e aldım kardeşim cidden müthiş telefon.
burdan özelliklerine bakabilirsin
[Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]

Paylaşım Tarihi: 14.06.2016, 18:50:34 #8
cixoyuncu877 Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:93 Konu Sayısı:13 Üyelik Tarihi:21.01.2016 Rep Puanı: 1

LG G3 benim......

Kullanıcı İmzası
  İmage                                                 [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!] 

-Bu benim olayım










Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir