şu hileyi bi güncelleyin


Eğlence-Muhabbet Bölümü    Eğlencenin dibine vuracağımız yer , tamda burası :D

Yazar: Aubin    10 Yorum    861 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 21:50:23 #1
Aubin 版画家
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:212 Konu Sayısı:38 Üyelik Tarihi:05.09.2015 Rep Puanı: 252

o kadar zor olmamı ya ne bileyim yani öyle düşünüyorum keşke kodlamayı bilsem falan kendimde uğraşır sizlere yardımcı olurdum fakat öyle bi imkanım yok maalesef Sad neyse konu şu işte ben güncelleyin dedim dedim sizde fixlenince güncelleriz falan diye geçiştirdiniz şimdide güncellenir mi bilmiyorum ama lazım ya onsuz olmuyor ama "xigncode" yi silip deneyeceğim çalışırsa öbür arkadaşlarda öyle yapsın deneyince konuya eklerim

hile o zaman çalışıyor fakat xigncode yi silince bende oyundan atma sorunu oluyo oyuna tekrar girin gibi bi uyarı geliyo ama atmıyo oyundan oyuna tekrar giriyom ama şu var ki böyle olursa oyunu terk etme alıp kendini gidicek Big Grin
Son Düzenleme: 18.09.2015, 21:55:04, Düzenleyen: Aubin.

Kullanıcı İmzası
emeğe saygı, rep vermeyi unutmayın..
AUBIN @ 2016
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:08:29 #2
mucolol145 Çömez
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:1 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:18.09.2015 Rep Puanı: 0

sırf bu hile için oyunu indirdim bugun hileyi kulanmak nasıp olmadı Sad(
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:14:48 #3
Aubin 版画家
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:212 Konu Sayısı:38 Üyelik Tarihi:05.09.2015 Rep Puanı: 252

(18.09.2015, 22:08:29)mucolol145 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. sırf bu hile için oyunu indirdim bugun hileyi kulanmak nasıp olmadı Sad(

dediğim gibi xigncode silince çalışıyor fakat oyunun giriş sayfasına atıyor bi süre sonra bu çözülürse daha iyi olur ve hile asla fixlenmez

Kullanıcı İmzası
emeğe saygı, rep vermeyi unutmayın..
AUBIN @ 2016
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:30:58 #4
LeftSpace ASM/C++/RE
Kurucu
Status: Çevrimiçi Yorum Sayısı:633 Konu Sayısı:69 Üyelik Tarihi:18.06.2015 Rep Puanı: 2,376

Zor demedikki ? Vaktim yok Şu aralar Bugün tatilim zaten bugün hiç birşey ile ilgilenmiyorum bizimde özel hayatımız var..

Kullanıcı İmzası
linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
İmage
İmageİmage
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:52:18 #5
CauS ASSEMBLY
Kurucu
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:405 Konu Sayısı:22 Üyelik Tarihi:13.09.2015 Rep Puanı: 1,824

yakında güncelleriz bizde tatil yapalım biraz

Kullanıcı İmzası
İmageİmage
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:53:07 #6
HackeRHD Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:6 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:15.08.2015 Rep Puanı: 0

bahsettiniz oyun nedir
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 22:56:16 #7
CauS ASSEMBLY
Kurucu
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:405 Konu Sayısı:22 Üyelik Tarihi:13.09.2015 Rep Puanı: 1,824

phantomers linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.

Kullanıcı İmzası
İmageİmage
Paylaşım Tarihi: 18.09.2015, 23:14:54 #8
HackeRHD Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:6 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:15.08.2015 Rep Puanı: 0

hocam zula hile satın alacagımda cevap veren yok hile şuan çalısıyormu ve kaç saat içinde teslim ediliyor..



Konu Kapalı






Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir