Steam Hesap Çekilişi


Yarışmalar & Hediye ve Etkinlikler    Yarışmalar düzenleyip Hediyeler dağıtıyoruz..

Yazar: Marjinalreyiz    63 Yorum    2170 Görüntüleme
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 22:50:33 #1
Marjinalreyiz Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:100 Konuları:18 Kayıt Tarihi:23.06.2016 Rep Puanı: 135

Merhaba arkadaşlar bugün trade ban yiyen bir steam hesabı çekiliş yapıcam arkadaşlar içinde gayet güzel oyunlar var fakat dediğim gibi trade ban yediği için bu hesabı çekiliş yapıyorum sadece oyunları oynamak isteyen (yeni oyunda alabilirsiniz) kişilere bu hesabı vericem katılmak isteyenler #rez alıp +rep vermeli çekiliş 01/07/2016 12:00 da bitecektir yani 3 gün var iyi şanslar.


Steam kütüphaneden bir görüntü :

4lVV6J.png

Kullanıcı İmzası
                                                       
YbEyDZ.gif

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 22:51:10 #2
borancesu Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:78 Konuları:12 Kayıt Tarihi:16.06.2016 Rep Puanı: 3

#rez + repin verildi

Kullanıcı İmzası
Türkler bir gün ansızın delirecektir... O zaman Tanrı Türk'ü değil , sizi korusun..

XdSci3rj.jpg

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 22:52:12 #3
Marjinalreyiz Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:100 Konuları:18 Kayıt Tarihi:23.06.2016 Rep Puanı: 135

(28.06.2016, 22:51:10)borancesu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  #rez + repin verildi

katıldın kardeşim

Kullanıcı İmzası
                                                       
YbEyDZ.gif

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 22:53:56 #4
TunahanDuruk Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:116 Konuları:12 Kayıt Tarihi:10.06.2016 Rep Puanı: 2

#rez repin verilecek

Kullanıcı İmzası
Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör. Bende Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın. Ötesi Yok...
ulkucu.jpgbDy48m.png

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 23:02:23 #5
etomix3 Yeğen
Aktif Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:42 Konuları:0 Kayıt Tarihi:07.06.2016 Rep Puanı: 0

#rez + repin verildi

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 23:02:27 #6
Marjinalreyiz Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:100 Konuları:18 Kayıt Tarihi:23.06.2016 Rep Puanı: 135

(28.06.2016, 22:53:56)TunahanDuruk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  #rez repin verilecek

tamam sende katıldın kardeşim

Kullanıcı İmzası
                                                       
YbEyDZ.gif

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 23:07:22 #7
prooyuncu ★★★ÖMER★★★
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:400 Konuları:75 Kayıt Tarihi:06.01.2016 Rep Puanı: 91

#Rez REPİN VERİLDİ

Kullanıcı İmzası
                                 [img=0x50]http://i.hizliresim.com/n7vAyB.gif[/img]
   [img=0x50]http://i.hizliresim.com/l1kQpE.gif[/img]
                                                               İyi olmak kolaydır. Zor olan adil olmaktır. 

                                                 PROOYUNCU

Paylaşım Tarihi: 28.06.2016, 23:09:51 #8
Marjinalreyiz Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:100 Konuları:18 Kayıt Tarihi:23.06.2016 Rep Puanı: 135

(28.06.2016, 23:07:22)prooyuncu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  #Rez  REPİN VERİLDİ

katıldın

Kullanıcı İmzası
                                                       
YbEyDZ.gif




Önceki Konu Sonraki Konu

Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi