Çalışmıyor Siyah ekran çözüm


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: Hhasan1799    2 Yorum    269 Görüntüleme
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 19.02.2016, 20:52:40 #1
Hhasan1799 Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:245 Konuları:57 Kayıt Tarihi:17.02.2016

Beyler bu yöntemin calişma ihtimali var tarayicalirinizda *** engelleme programi varsa kaldirin adblock vb. O programlar ***ı engeller
Bi rezi cok gormeyin

Paylaşım Tarihi: 19.02.2016, 21:04:43 #2
NickBeLiRSiZZ Old Mod.
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:293 Konuları:48 Kayıt Tarihi:12.01.2016 Rep Puanı: 23

İnternet explorer'in Sitenin korumasını geçmemesi yüzünden siyah ekran kalıyor yani bunla zerre alakasıyok eğer İE yerine *** yandex vb. tarayıcılarla acılsaydı belkı tamam sorun odur derdık.

Kullanıcı İmzası
''İnsan Yükselince Kendini Bişi Zanneder''

-Adolf Hitler.


                    

[img=0x450]https://media.giphy.com/media/MrYqi6NBoMGbe/giphy.gif[/img]

Paylaşım Tarihi: 19.02.2016, 23:19:04 #3
Hhasan1799 Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:245 Konuları:57 Kayıt Tarihi:17.02.2016

Sadece tahmin yazdıgım gibi sadece ihtimal bende düzgün siyah ekran yok zaten




Önceki Konu Sonraki Konu

Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi