Samsung Telefonlarda Arama Sırasında Not Almak


Mobil Cihazlar   

Yazar: AlpBenjamins    3 Yorum    240 Görüntüleme
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Paylaşım Tarihi: 09.02.2016, 17:57:35 #1
AlpBenjamins Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:269 Konuları:118 Kayıt Tarihi:28.11.2015

NOT: BU KONU ANLATIMI TAMAMEN BANA AİTTİR EMEK YANİ FOTOĞRAFLARI SADECE İNTERNETTEN BULDUM


Resim http://i.hizliresim.com/65dmD0.jpg

Akıllı telefonunuzla uzun telefon görüşmeleri yaparken zaman zaman not alma ihtiyacı hissedebilirsiniz. Her zaman için elinizin altında kağıt – kalem bulunmayabilir. Bu durumda not almak için akıllı telefonunuzdaki mevcut uygulamadan faydalanmanız mantıklı olacaktır. Samsung telefonlarda arama sırasında not almak mümkün. Üstelik aldığınız notlar görüşme yaptığınız kişi ile ilişkilendiriliyor, yani verilere daha sonra da kolayca ulaşabiliyorsunuz. Kağıda aldığınız notları kaybetme sorununu da geride bırakmış olacaksınız. Bu işlemi Android 4.3 ve daha güncel Android versiyonlarına sahip Samsung akıllı telefonlarda uygulayabilirsiniz

Samsung Telefonlarda Arama Sırasında Not Almak

Görüşme ekranında sağ üst kısımda üç noktalı simgenin yer aldığını göreceksiniz. Bu butona dokunun.


Resim http://i.hizliresim.com/Ro2QpY.png

Açılan menüden “Memo” seçeneğine dokunun. Telefondaki dahili uygulama açılacak ve size notlar alma imkanı tanınacak.

Resim http://i.hizliresim.com/65dmpl.png

Notlarda varsayılan içerik ve başlık karşınıza çıkacaktır. Bunları sorunsuzca düzenleyebiliyorsunuz. Notlarınızı aldıktan sonra sağ üst kısımdaki “Save” butonuna dokunarak kaydedebilirsiniz.

Resim http://i.hizliresim.com/XLmdND.png

Görüşme sırasında aldığınız notun ekranda aktif olarak yer aldığını fark edeceksiniz. Bu notu daha sonra kaldırmak isterseniz üzerine dokunup “Delete” seçeneğini kullanmanız yeterli olacaktır.

Resim http://i.hizliresim.com/920G3o.png

Paylaşım Tarihi: 12.02.2016, 19:18:28 #2
IHACKTEAMPRO Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:84 Konuları:25 Kayıt Tarihi:06.02.2016 Rep Puanı: 7

TMM EYW DENICEM

Paylaşım Tarihi: 12.02.2016, 19:21:31 #3
Azrail Because.
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:534 Konuları:55 Kayıt Tarihi:24.01.2016 Rep Puanı: 75

Kardeşim Hepsi Alıntı İstersen Sana Özel Olarak Sitesini Atabilirim!

Kullanıcı İmzası
En Karanlık Gece Bile Sona Erer ve Güneş Yeniden Doğar.


Adama Adam Gibi Davranırız.

Keşke Mallara Zam Gelsede Kendilerini Ucuza Satmasalar.


Paylaşım Tarihi: 12.02.2016, 19:25:12 #4
123wolf321 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:7 Konuları:0 Kayıt Tarihi:02.02.2016 Rep Puanı: 0

hepinizi tebrik ediyoru










Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi