Program Crackleme Anlatılsın mı ?


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: kadircan45    4 Yorum    327 Görüntüleme
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 02.08.2016, 21:53:03 #1
kadircan45 Yeğen
Aktif Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:30 Konuları:5 Kayıt Tarihi:13.03.2016 Rep Puanı: 11

Merhaba arkadaşlar bazı arkadaşlarımız crack / unpack gibi konuları merak ediyorlar bizde onlara yol göstermek istiyoruz ama tabiki her zaman olduğu gibi bu bilgileri kötüye kullanacak arkadaşlarımızda çıkacak sizler program crackleme videosu - anlatımı olmasını istermiydiniz ?
 Yorum olarak yazarsanız değerlendirilecektir.

NOT : Eğer gerekli ilgi gösterilirse tarafımca crackleme konusu videolu veya görselli bir şekilde anlatılacaktır.

ByRoSS / Kadircan45

Paylaşım Tarihi: 02.08.2016, 21:57:49 #2
GQQGLEE Fedai
Onaylı Uye
Status: Dışarıda Yorumları:460 Konuları:27 Kayıt Tarihi:13.12.2015 Rep Puanı: 16

Gelsin Bence . Ama Amatör Şekilde Yani .NetReflactor Gibi Basit Uygulamaları Öğret Yoksa kötüye Gidebilir.

Kullanıcı İmzası
  1. Bir Gün Ne Şanın Ne De Susan Bu Şehir Arda Kalır.


Paylaşım Tarihi: 02.08.2016, 22:08:18 #3
kadircan45 Yeğen
Aktif Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:30 Konuları:5 Kayıt Tarihi:13.03.2016 Rep Puanı: 11

malesef NetReflactor değil ollydbg ile crack işlemi tam başarıya ulaşır. .NetReflactor ile kodlarını görebilirsin ama ollydbg ile kırıp içeriğini değiştirebilirsin. Ben sadece 1 program kırma anlatımını yapıcam asm bilmiyorsa zaten basit programlardan başka program kıramaz. ASM öğrenirsede kıramayacağı program kalmaz tamamen mantık işi yani

Paylaşım Tarihi: 02.08.2016, 22:09:04 #4
Free Yeğen
Aktif Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:40 Konuları:1 Kayıt Tarihi:03.02.2016 Rep Puanı: 19

Pro Şekilde gelsin bekliyorum

Paylaşım Tarihi: 02.08.2016, 22:13:06 #5
ByClxon SEA !
Efsane Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:1,012 Konuları:442 Kayıt Tarihi:07.01.2016 Rep Puanı: 667

Crack paylaşımı yasaktır. Böyle Konular açmayınız.

Kullanıcı İmzası
#fenerbahçeA.A.K.
nErB8V.png
İletişim İçin Facebook;

https://www.facebook.com/profile.php?id=100012991933980


Öfkemiz sarsın her yanı, bozkurtlar yürüye yürüye
Dökülsün düşmanın kanı, yaşasın ırkçı TÜRKİYE!

Taşında gözü olanın yurduna MEZAR kazacağız
Hainin, soysuzun, döneğin alnına VATAN yaazcağız
Hainin, soysuzun alnına YAŞASIN TURAN yazacağız!



LQgldG.png






 

         





Önceki Konu Sonraki Konu

Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi