Pekemon GO Bilgisayardan Oynama [ Yardım ]


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: borancesu    21 Yorum    756 Görüntüleme
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 20:01:30 #1
borancesu Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:76 Konuları:12 Kayıt Tarihi:16.06.2016 Rep Puanı: 3

ARKADAŞLAR GEÇEN BİR ARKADAŞ AÇMIŞTI FAKAT O KONU KALDIRILMIŞ :Sad BİLGİSAYARDAN OYNAMAK İÇİN HANGİ DOSYALARA İHTİYACMIZ VE BU DOSYALARI NAPACAGIZ YAZABİLİR Mİ BİRİ
Son Düzenleme: 19.07.2016, 13:24:53, Düzenleyen: #MorpHeus. Sebep: Konu başlığını büyük harflerle yazamazsınız ve yardım istiyorsanız konu başlığında belirtmek zorundasınız.

Kullanıcı İmzası
Türkler bir gün ansızın delirecektir... O zaman Tanrı Türk'ü değil , sizi korusun..

İmage

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 20:10:53 #2
EmrecanReis Yeğen
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:34 Konuları:3 Kayıt Tarihi:05.03.2016 Rep Puanı: 0

Kardeşim konu dışı soru sorabilirmiyim ?
Ve Oyun daha türkiyeye gelmedi diye biliyorum Smile

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 20:37:40 #3
CaptainCodeR Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:42 Konuları:2 Kayıt Tarihi:16.06.2016 Rep Puanı: 0

Yola bilgisayarlamı çıkcaksın :F

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 20:52:43 #4
Thor Griffin Premium
Griffin Premium
Status: Çevrimdışı Yorumları:320 Konuları:51 Kayıt Tarihi:27.06.2016 Rep Puanı: 334

bu salakalr yola bilgisayarla çıkca blei oldu alkış gelsin Smile

Kullanıcı İmzası
İmage

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 20:55:32 #5
EfeBey Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:47 Konuları:5 Kayıt Tarihi:22.12.2015

abi ya :ADWQ:EQW:E

Paylaşım Tarihi: 15.07.2016, 21:33:06 #6
lDarkAngeL MaskeliHacker
Efsane Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:1,252 Konuları:509 Kayıt Tarihi:19.03.2016 Rep Puanı: 808

En Gördüğüm Saçma Konuya Bilgisayarda POKEMON Yok yaaa çAqwewqeq

Kullanıcı İmzası
İmage

Paylaşım Tarihi: 18.07.2016, 21:00:50 #7
borancesu Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:76 Konuları:12 Kayıt Tarihi:16.06.2016 Rep Puanı: 3

Millet mal ordusu yemin ederim Big Grin bluestacks aracılıgıyla fake gps gibi programlarla pokemon go oynanabiliyor. Gereksizler Big Grin

Kullanıcı İmzası
Türkler bir gün ansızın delirecektir... O zaman Tanrı Türk'ü değil , sizi korusun..

İmage

Paylaşım Tarihi: 18.07.2016, 21:14:01 #8
Niaht33 Ağabey
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:214 Konuları:2 Kayıt Tarihi:27.05.2016 Rep Puanı: 1

KARDEŞİM ANDROİD OYUNLARI PCDE OYNAMAK İÇİN BLUESTACKS, NOX APP PLAYER  GİBİ PROGRAMLAR pokemon goyu ona yükleyebilirsin ama yaptığın tam bi saaçmalık olur bilgisayarı alır dışarda elinde gezdirirsin artık Big Grin




Konu Kapalı






Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi