OpenVPN ile kaçak internet sınırsız


Android    Android işletim sistemiyle ilgili her şey, rootlar vs.

Yazar: prooyuncu    5 Yorum    568 Görüntüleme
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:12:49 #1
prooyuncu ★★★ÖMER★★★
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:396 Konuları:76 Kayıt Tarihi:06.01.2016 Rep Puanı: 91

[Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]
OpenVPN LİNK ;; [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]

avea OpeVPN  ayarları videoyu izleyerek yapınız ;
video.png



videodaki confing :: [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]
OpenVPN LİNK ;; [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]

VE BU BEDAVA İNTERNETİ DİĞER CİHAZLARA PAYLAŞMA
video.png



OpenVPN alet çantası indirme link :: [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]
      VİRÜS TOTAL ;;  [Ziyaretçiler Linklerimizi Göremezler ! Kayıt Ol!]
NOT   ; HERHANGİ bi sorun çıkarsa lütfen konu altında belirtiniz  
Son Düzenleme: 02.05.2016, 20:51:30, Düzenleyen: prooyuncu.

Kullanıcı İmzası
                                 [img=0x50]http://i.hizliresim.com/n7vAyB.gif[/img]
   [img=0x50]http://i.hizliresim.com/l1kQpE.gif[/img]
                                                               İyi olmak kolaydır. Zor olan adil olmaktır. 

                                                 PROOYUNCU

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:45:26 #2
blody2728 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:15 Konuları:0 Kayıt Tarihi:29.03.2016 Rep Puanı: 0

abi config şifre istiyo nedir şifre yazarmsın

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:49:14 #3
prooyuncu ★★★ÖMER★★★
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:396 Konuları:76 Kayıt Tarihi:06.01.2016 Rep Puanı: 91

(02.05.2016, 20:45:26)blody2728 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  abi config şifre istiyo nedir şifre yazarmsın

hangisi kardeşim

Kullanıcı İmzası
                                 [img=0x50]http://i.hizliresim.com/n7vAyB.gif[/img]
   [img=0x50]http://i.hizliresim.com/l1kQpE.gif[/img]
                                                               İyi olmak kolaydır. Zor olan adil olmaktır. 

                                                 PROOYUNCU

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:50:47 #4
blody2728 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:15 Konuları:0 Kayıt Tarihi:29.03.2016 Rep Puanı: 0

avea abi yani türk telekom

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:52:04 #5
prooyuncu ★★★ÖMER★★★
Süper Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:396 Konuları:76 Kayıt Tarihi:06.01.2016 Rep Puanı: 91

(02.05.2016, 20:50:47)blody2728 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  avea abi yani türk telekom

TMM DIR GÜNCELLENDİ TEKRAR İNDİR

Kullanıcı İmzası
                                 [img=0x50]http://i.hizliresim.com/n7vAyB.gif[/img]
   [img=0x50]http://i.hizliresim.com/l1kQpE.gif[/img]
                                                               İyi olmak kolaydır. Zor olan adil olmaktır. 

                                                 PROOYUNCU

Paylaşım Tarihi: 02.05.2016, 20:53:25 #6
blody2728 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:15 Konuları:0 Kayıt Tarihi:29.03.2016 Rep Puanı: 0

tmm abi eywallah saol










Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi