Libertus Coder Anlatıyor Hack Yapımı


Wolfteam Hile Teknik Yardım   

Yazar: LibertusCoder    21 Yorum    899 Görüntüleme
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Paylaşım Tarihi: 19.05.2016, 16:57:20 #1
LibertusCoder Ağabey
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:212 Konuları:83 Kayıt Tarihi:15.05.2016 Rep Puanı: 26





Pointer Vb Şeyleri Bulamadım Kusura Bakmayın Siz Bulursunuz

Link:Sitemize kayıtlı değilseniz linkleri görebilmeniz İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın 

 Bişey Öğretebildiysem Ne Mutlu Bana

Bir RePi Fazla Görmeyin 
Son Düzenleme: 22.05.2016, 19:28:50, Düzenleyen: LibertusCoder.

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 10:47:05 #2
korsan05 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:11 Konuları:0 Kayıt Tarihi:21.05.2016 Rep Puanı: 0

hacı abi kolay gelsin en azından 2 tane dosya barya onlara add yapıyosun onları verebilirmisin.. yada verebilecek arkadas veya bi yerden bulabileceğim bir yer varmı yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin.

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 11:02:59 #3
LibertusCoder Ağabey
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorumları:212 Konuları:83 Kayıt Tarihi:15.05.2016 Rep Puanı: 26

(21.05.2016, 10:47:05)korsan05 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sitemize kayıtlı değilseniz linkleri görebilmeniz İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapınhacı abi kolay gelsin en azından 2 tane dosya barya onlara add yapıyosun onları verebilirmisin.. yada verebilecek arkadas veya bi yerden bulabileceğim bir yer varmı yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin.
Kardeşim Sitemize kayıtlı değilseniz linkleri görebilmeniz İçin Kayıt Olun veya Giriş Yapın bu LinkTEN İndir 
Winrar dan çıkar içinde Var hile açıklamada var

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 11:46:38 #4
korsan05 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:11 Konuları:0 Kayıt Tarihi:21.05.2016 Rep Puanı: 0

saoalsın kardesım tam aradıgım sey...kolay gelsin...

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 11:48:50 #5
WarningSEMO Eski MODERATÖR
Süper Üye
Status: Dışarıda Yorumları:376 Konuları:158 Kayıt Tarihi:12.05.2016 Rep Puanı: 193

YARALI BİRŞEY HERKES ÖĞRENEBİLİR

Kullanıcı İmzası
Resim http://i.hizliresim.com/aEPk6O.gif

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 12:00:33 #6
berdo42010 Delikanlı
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:77 Konuları:1 Kayıt Tarihi:13.03.2016 Rep Puanı: 0

bkalım bi nasılmıs

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 12:15:45 #7
WarningSEMO Eski MODERATÖR
Süper Üye
Status: Dışarıda Yorumları:376 Konuları:158 Kayıt Tarihi:12.05.2016 Rep Puanı: 193

HİLEYLE SORUNU OLAN TEAMSPEAK SERVERİMİZA GELEBİLİR...

Kullanıcı İmzası
Resim http://i.hizliresim.com/aEPk6O.gif

Paylaşım Tarihi: 21.05.2016, 12:16:06 #8
korsan05 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorumları:11 Konuları:0 Kayıt Tarihi:21.05.2016 Rep Puanı: 0

lucas saolasın yaptım hepsini ama 6 tane eror  verdi :Smile  uğraşmak bile güzel..Smile)  bunları kolay yoldan düzeltebilirmiyim bi çaresi varmı...










Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi