İnternet Hızlandırma (Taban Yapma)- Test


Off Topic    Konuyu Açacağın Bölüm Yoksa Konunu Buraya Açabilirsin :)

Yazar: Game Master    12 Yorum    499 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 09:47:00 #1
Game Master Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:191 Konu Sayısı:81 Üyelik Tarihi:24.04.2016

Arkadaşlarım Videoda Test Gösterilmektedir. 


Emeğe Saygı (Rep Ver) (Abone Ol)




Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 10:04:10 #2
fabienx222 We The Bold..
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:89 Konu Sayısı:11 Üyelik Tarihi:12.03.2016 Rep Puanı: 5

Başlıkta internet hızı yükseltme demişsin ama ona dağir hiç bir şey yok başlığı değiştir istersen

Kullanıcı İmzası
-neoNStreet
İmage


Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 10:43:35 #3
Game Master Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:191 Konu Sayısı:81 Üyelik Tarihi:24.04.2016

(08.05.2016, 10:04:10)fabienx222 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Başlıkta internet hızı yükseltme Tdemişsin ama ona dağir hiç bir şey yok başlığı değiştir istersen

Yanında test yazıyor gördüysen Test amaçlı yazdım

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 10:50:24 #4
z1k4sf Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:8 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:08.04.2016 Rep Puanı: 1

Şarkının adı nee :/

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 10:55:16 #5
zUguRPaSHa Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:19 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:07.02.2016

bakalım asd: as

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 10:59:14 #6
cenkeremreqwq Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:37 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:12.12.2015 Rep Puanı: 0

bakalım bi yav benim çook kötü internet

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 13:21:48 #7
Lucifer47 Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:131 Konu Sayısı:17 Üyelik Tarihi:12.03.2016 Rep Puanı: 144

başlıkla konunun alakası yok değiştir .

Kullanıcı İmzası
Ben yorum yapıyorsam bilerek yapıyorum arkadaşlar, lütfen yazdıktan sonra konuyu uzatmayalım..

Donanım ve Bilgisayar konusunda bayağı YETKİN derecesindeyim.

- Dword Team Hilelerine yardımcı olurum.
- Hangi bilgisayar iyi veya kötü / Bilgisayar sorunları ve Çözümleri / Yeni bilgisayar alımları konusunda yardımcı olurum.. Özelden mesaj atmanız yeterlidir.
DİPNOT: Yaşım 16'dır. Yaşınıza göre hitap edin abi,kardeş ..

Yazılım %45
Yazılım Grafik %80
Website Kodlama/Grafik %40 , %70
Donanım %90

Paylaşım Tarihi: 08.05.2016, 15:38:48 #8
Game Master Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:191 Konu Sayısı:81 Üyelik Tarihi:24.04.2016

(08.05.2016, 13:21:48)Lucifer47 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  başlıkla konunun alakası yok değiştir .

Ceza almışın konuşuyon kardeşim Test amaçlı yazdık...










Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir