Dword Vip Hack Yapamayanlar İçeri


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: LordHacker    10 Yorum    534 Görüntüleme
  • 1 Oy - 5 Yüzde
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 19:48:37 #1
LordHacker Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:136 Konu Sayısı:47 Üyelik Tarihi:29.05.2016

Merhaba Arkadaşlar Dword Vip Hack Hakkında Elimden Gelen Çözüm Budur. Onun Harici Yöneticilerle Danışın.

Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 20:36:36 #2
kral324 Delikanlı
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:77 Konu Sayısı:4 Üyelik Tarihi:10.04.2016 Rep Puanı: 1

Saol BRO DENİYECEM İNŞ ÇALIŞIR AMİN Big Grin
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 20:49:18 #3
LordHacker Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:136 Konu Sayısı:47 Üyelik Tarihi:29.05.2016

Çalıştıysa Haber Ver
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 21:29:36 #4
irfan0202 Çömez
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:3 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:11.06.2016 Rep Puanı: 0

ya tıklıyorm sonra memory hackers a dönüo sarı kalıo
Son Düzenleme: 12.06.2016, 21:32:54, Düzenleyen: irfan0202.
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 21:38:13 #5
LordHacker Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:136 Konu Sayısı:47 Üyelik Tarihi:29.05.2016

(12.06.2016, 21:29:36)irfan0202 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. ya tıklıyorm sonra memory hackers a dönüo sarı kalıo

Kardeşim Öyle Değil Şimdi Zaten Ben Şöyle Biliyodumda Hileyi Açınca Direk Siteye Gidiyo Sonra Siteyi Kapatıyo Yazılar Yeşil Oluyor. Onun Haricinde Memoryhackersa Yönlendirdiği Zaman Tıkla Bir Tane Daha Sekme Açacak Sekmeden Seni Memorye Atacak Yine Sen Üstte Memoryhackers Logosuna Bir Kez Tıklıcaksın Eğer 2. Sekme Gelmediyse Kendin Memorye Gir Ordan Logoya Tıkla Bir Şey Anlamadıysan Cevap Yaz Anladıysan Rep Ver
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 21:48:22 #6
irfan0202 Çömez
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:3 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:11.06.2016 Rep Puanı: 0

tıklıom logoyada basıom sarı kalıo ama
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 21:54:53 #7
LordHacker Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:136 Konu Sayısı:47 Üyelik Tarihi:29.05.2016

Valla Kardeş Bilemedim Senin Sorunuda Alpemixini Ver İstersen
Paylaşım Tarihi: 12.06.2016, 22:01:17 #8
AtahanBey45 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:18 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:19.04.2016 Rep Puanı: 0

bnmki yazılar yeşil oluyor ama wolfe girdiğimde dword wip loaded enjoy demiyo kalıyo



Konu Kapalı






Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir