DWORD SARIDA KALIYOR LÜTFENN!


Wolfteam Hile Teknik Yardım   

Yazar: furkan0012    9 Yorum    665 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 13:45:52 #1
furkan0012 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:7 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:08.06.2016 Rep Puanı: 0

arkadaşlar deliricem şu dwordu açıyorum sarı oluyor tıklıyorum memory sayfası çıkıyor f5 yapıyorum simgeye tıklıyorum ama yeşil olmuyor lütfen bi çözüm bulun şuna
Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 13:53:19 #2
berk3062 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:8 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:24.05.2016 Rep Puanı: 0

BANADA ÖYLE OLUYOR ANLAMADIM
Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 13:54:45 #3
bayyfp Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:7 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:25.03.2016 Rep Puanı: 0

AYNEN
YAAAAAAAAA
Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 13:57:24 #4
umutatak Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:46 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:13.03.2016 Rep Puanı: 2

Bendede Oluyor. Bende Sarı Bile Olmuyor Smile
Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 14:16:00 #5
karabela19998 Delikanlı
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:61 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:29.05.2016 Rep Puanı: 1

bendede hem oyun içinde kapanıyo hemde yeşil olmıuyo Sad Sad Sad Sad Sad
Paylaşım Tarihi: 10.06.2016, 14:18:45 #6
levrek152 Delikanlı
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:63 Konu Sayısı:6 Üyelik Tarihi:13.04.2016 Rep Puanı: 1

bende sarı oluyor yeşil olmuyor
Paylaşım Tarihi: 14.06.2016, 17:25:07 #7
pıscart Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:8 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:18.04.2016 Rep Puanı: 0

şuna bi çare bulun pls
sarıda takılı kalıo ı ve diğer talimatları okuyup yaptım abi bi yardım
Paylaşım Tarihi: 14.06.2016, 17:49:04 #8
turkerabi800 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:8 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:12.06.2016 Rep Puanı: 0

Kardeşim F5 YAPMA ANA SAYFAYA TIKLA

(14.06.2016, 17:49:04)turkerabi800 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Kardeşim F5 YAPMA ANA SAYFAYA TIKLA

AYNI ŞEY DEME DEGİL !
Son Düzenleme: 14.06.2016, 17:49:19, Düzenleyen: turkerabi800.







Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir