Dword Hack Yardım Dövme Nasıl Takalibilirim


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: KadirBey    11 Yorum    942 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde

Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:33:35 #1
KadirBey Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:9 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:26.01.2016 Rep Puanı: 0

hile gerçekten şuana kadar gördüğüm en iyi bedava hile elinize sağlık hile hakkında bişey sorcam Güç'tekiler gözükmüyor ya oradakileri nasıl görebiliriz nasıl kullanabiliriz bi bilgisi olan varmı Dövme Nasıl takabilirim?
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:45:16 #2
sahinkaan Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:145 Konu Sayısı:16 Üyelik Tarihi:23.01.2016 Rep Puanı: 2

Kardeşim real inventoryde öyle bitek odaya giriyosun dövmelerini tak real inventory aç silah tak sonra gir oyna beğenmessen slot var onu kullan derim

Kullanıcı İmzası
linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:49:51 #3
NickBeLiRSiZZ Old Mod.
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:296 Konu Sayısı:48 Üyelik Tarihi:12.01.2016 Rep Puanı: 21

SLOTLU İNVENTORY'i on yaparak reel envanter hilesinde dövme takmak gibi bi şansın yok.

İyi Forumlar.

Kullanıcı İmzası
''İnsan Yükselince Kendini Bişi Zanneder''

-Adolf Hitler.


                    

[img=0x450]https://media.giphy.com/media/MrYqi6NBoMGbe/giphy.gif[/img]
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:51:14 #4
sahinkaan Delikanlı
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:145 Konu Sayısı:16 Üyelik Tarihi:23.01.2016 Rep Puanı: 2

(07.02.2016, 01:49:51)NickBeLiRSiZZ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. SLOTLU İNVENTORY'i on yaparak reel envanter hilesinde dövme takmak gibi bi şansın yok.

İyi Forumlar.

Onun bugu var ama kardeşim .)

Kullanıcı İmzası
linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:52:25 #5
NickBeLiRSiZZ Old Mod.
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:296 Konu Sayısı:48 Üyelik Tarihi:12.01.2016 Rep Puanı: 21

(07.02.2016, 01:51:14)sahinkaan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
(07.02.2016, 01:49:51)NickBeLiRSiZZ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. SLOTLU İNVENTORY'i on yaparak reel envanter hilesinde dövme takmak gibi bi şansın yok.

İyi Forumlar.

Onun bugu var ama kardeşim .)

Real Envanter ile işim olmadığı için öyle bişi araştırmadım varsa arkadaş verirsen yararlansın Smile

Kullanıcı İmzası
''İnsan Yükselince Kendini Bişi Zanneder''

-Adolf Hitler.


                    

[img=0x450]https://media.giphy.com/media/MrYqi6NBoMGbe/giphy.gif[/img]
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:52:47 #6
KadirBey Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:9 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:26.01.2016 Rep Puanı: 0

aynen birisi dövme takıyodu

(07.02.2016, 01:45:16)sahinkaan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Kardeşim real inventoryde öyle bitek odaya giriyosun dövmelerini tak real inventory aç silah tak sonra gir oyna beğenmessen slot var onu kullan derim

envanter otomatikmen açık oluyo ama
Son Düzenleme: 07.02.2016, 01:53:42, Düzenleyen: KadirBey.
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 01:57:26 #7
NickBeLiRSiZZ Old Mod.
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:296 Konu Sayısı:48 Üyelik Tarihi:12.01.2016 Rep Puanı: 21

(07.02.2016, 01:52:47)KadirBey Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. aynen birisi dövme takıyodu

(07.02.2016, 01:45:16)sahinkaan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Kardeşim real inventoryde öyle bitek odaya giriyosun dövmelerini tak real inventory aç silah tak sonra gir oyna beğenmessen slot var onu kullan derim

envanter otomatikmen açık oluyo ama

Off işte okumayan arkadaşlardan Wolfdada goruyorum arkadaşlar Forumu guncel olarak takip edin bazı arkadaşlar hala 6.7 kullanıyo cunku hile fix yiyene kadar foruma bidaha bakmıyorlar.

6.7.1 surumunu yuklersen 2  tane seçenek olacaktır. Real ve Slotlu Envanter slotluyu secersen real kullanmazsın ama envanter hilesi kullanırsın bu sayede envanterındeki dövmeleri filn takarsın.

Kullanıcı İmzası
''İnsan Yükselince Kendini Bişi Zanneder''

-Adolf Hitler.


                    

[img=0x450]https://media.giphy.com/media/MrYqi6NBoMGbe/giphy.gif[/img]
Paylaşım Tarihi: 07.02.2016, 02:00:17 #8
KadirBey Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:9 Konu Sayısı:2 Üyelik Tarihi:26.01.2016 Rep Puanı: 0

(07.02.2016, 01:57:26)NickBeLiRSiZZ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir.
(07.02.2016, 01:52:47)KadirBey Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. aynen birisi dövme takıyodu

(07.02.2016, 01:45:16)sahinkaan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Kardeşim real inventoryde öyle bitek odaya giriyosun dövmelerini tak real inventory aç silah tak sonra gir oyna beğenmessen slot var onu kullan derim

envanter otomatikmen açık oluyo ama

Off işte okumayan arkadaşlardan Wolfdada goruyorum arkadaşlar Forumu guncel olarak takip edin bazı arkadaşlar hala 6.7 kullanıyo cunku hile fix yiyene kadar foruma bidaha bakmıyorlar.

6.7.1 surumunu yuklersen 2  tane seçenek olacaktır. Real ve Slotlu Envanter slotluyu secersen real kullanmazsın ama envanter hilesi kullanırsın bu sayede envanterındeki dövmeleri filn takarsın.
6.7.1i yükleyim bi aynen 6.7 ymiş İnşllah işe yarar Smile







Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir