Dword hack 6.7


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: samba0675    3 Yorum    534 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 24.01.2016, 22:23:25 #1
samba0675 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:34 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:22.01.2016 Rep Puanı: 2

Sayın yetkililer Bu yaptığınız hack için öncelikle teşekkürlerimi sunuyorum.Benim bir problemim var.Onları size sunmak ve sizinde yardımcı olmanızı istiyorum.ENVANTERE girince ÖZEL bölümündeki eşyaların gözükmemesidir problemim.Bunun nedenini merak ediyorum.Ve BAŞARILARINIZIN DEVAMINI 7/24 TAKİP ETMEKTEYİM.

Isletim sistemi: windows 10, 32 bit
Sorun: oyunda envanter bölümünde özel yeri gözükmemesi
Wolfteam/img klasoru icine verdiğimiz cshell.dll ve object.lto adlı iki dosyayı attınız mı?: Evet
Sisteminizde directx9 yüklü mü?: evet,zaten Windows 10 da herşey var...






                                                                                                                                                                         İyi çalışmalar...
Son Düzenleme: 24.01.2016, 22:25:44, Düzenleyen: samba0675.
Paylaşım Tarihi: 24.01.2016, 22:39:12 #2
gungen9695 Çömez
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:3 Konu Sayısı:0 Üyelik Tarihi:13.12.2015 Rep Puanı: 0

tmm biliyoz<
Paylaşım Tarihi: 24.01.2016, 22:42:25 #3
NickBeLiRSiZZ Old Mod.
Onaylı Uye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:296 Konu Sayısı:48 Üyelik Tarihi:12.01.2016 Rep Puanı: 21

Ben açıklama yapmaktan sıkıldım siz konu açmaktan araştırma yapmamaktan sıkılmadınız illa ban atmalarını mı istiyosunuz kardeşim 6.7.1 gelince Wolfteam Reel envanter ve Slotlu olarak ikiye ayrılcak Slotluda reel inventory olmucagı için kendi şeylerini takabılceksın envanter hack eskisi gibi olucak o seçenekte iyi Forumlar

Kullanıcı İmzası
''İnsan Yükselince Kendini Bişi Zanneder''

-Adolf Hitler.


                    

[img=0x450]https://media.giphy.com/media/MrYqi6NBoMGbe/giphy.gif[/img]
Paylaşım Tarihi: 24.01.2016, 22:43:13 #4
samba0675 Yeğen
Kayıtlı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:34 Konu Sayısı:1 Üyelik Tarihi:22.01.2016 Rep Puanı: 2

Teşekkürler.Bu açıklamayı ilk senden duyuyorum.Başka yerde görmedim.Allah razı olsun.Saol.
Son Düzenleme: 24.01.2016, 22:44:46, Düzenleyen: samba0675.



Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir