Yardım CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM


Memory Mezarlığı    Forumda Gereksiz Bulanan veya Artık İşlevi Olmayan Konuların Taşındığı Kategori ( Bi Fatiha Okumadan Geçmeyiniz :) )

Yazar: CaddeAleynam    8 Yorum    205 Görüntüleme
  • 0 Oy - 0 Yüzde
Konu Kapalı

Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:29:25 #1
CaddeAleynam Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:50 Konu Sayısı:4 Üyelik Tarihi:18.02.2016

BEN ŞİMDİ HWİD BAN YEDİM   10 TANE KONU VE 25 TANE MESAJ ATINCA ACILCAKMI SÖYLERSENİZ ONAYLI ÜYE OLUNCA YANİ _?
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:31:28 #2
ExAmiral0q Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:167 Konu Sayısı:25 Üyelik Tarihi:20.02.2016

3 konu kaldı Big Grin yap yap
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:32:02 #3
x60 #Requiem
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:551 Konu Sayısı:161 Üyelik Tarihi:18.11.2015

Hwıd ban kalkmıyo dostum geçmiş olsun
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:32:30 #4
CaddeAleynam Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:50 Konu Sayısı:4 Üyelik Tarihi:18.02.2016

(20.02.2016, 16:31:28)ExAmiral0q Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. 3 konu kaldı  Big Grin yap yap

Hile Kodliyim Atıcam Sürekli  Big Grin Big Grin  Cool eyw. açılcak yani dimii

(20.02.2016, 16:32:02)x60 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Hwıd ban kalkmıyo dostum geçmiş olsun
bana bi admin abi dedi onaylı üye olunca acılabilior
Son Düzenleme: 20.02.2016, 16:33:00, Düzenleyen: CaddeAleynam.
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:33:45 #5
ExAmiral0q Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:167 Konu Sayısı:25 Üyelik Tarihi:20.02.2016

direk açılmaz diceksin admine admin ben onaylı üyeyim hwid ban yimişim ndn yidimi bilmiom ne ettiysem bida etmicem de açarlar belki Big Grin
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:34:32 #6
CaddeAleynam Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:50 Konu Sayısı:4 Üyelik Tarihi:18.02.2016

(20.02.2016, 16:33:45)ExAmiral0q Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. direk açılmaz diceksin admine admin ben onaylı üyeyim hwid ban yimişim ndn yidimi bilmiom ne ettiysem bida etmicem de açarlar belki Big Grin

Yok hani admin abi dedi ya onaylı üye olunca anca acılır dedi yani ondan ben hile kodlicam
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:34:36 #7
ExAmiral0q Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:167 Konu Sayısı:25 Üyelik Tarihi:20.02.2016

(20.02.2016, 16:32:02)x60 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Hwıd ban kalkmıyo dostum geçmiş olsun
onaylı üye olunca acıolar Big Grin
Paylaşım Tarihi: 20.02.2016, 16:36:01 #8
CaddeAleynam Cezalı Üye
Cezalı Üye
Status: Çevrimdışı Yorum Sayısı:50 Konu Sayısı:4 Üyelik Tarihi:18.02.2016

(20.02.2016, 16:32:02)x60 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: linkleri görmek için giriş yapmanız. Yada üye olmanız gerekir. Hwıd ban kalkmıyo dostum geçmiş olsun

Bak Hatta bana söylerken oda vardı :d



Konu Kapalı




Aradığınızı Bulamadınız Mı ?
 Çalışmıyor CauS Yardım Ederse Sevinirim

Konuyu görüntüleyenler:
1 Misafir